ورزش

استقلال نه خوب بازی کرد و نه نتیجه گرفت/ ۹۰ درصد پیشکسوتان با بازی تیم نکونام مشکل دارند/ مسابقه بعدی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد

استقلال نه خوب بازی کرد و نه نتیجه گرفت/ ۹۰ درصد پیشکسوتان با بازی تیم نکونام مشکل دارند/ مسابقه بعدی برای ما حکم مرگ و زندگی دارد

ادموند اختر در مورد تساوی استقلال برابر ملوان در هفته دوم لیگ برتر به خبرورزشی گفت: استقلال و پرسپولیس باید هم زیبا بازی کنند هم نتیجه بگیرند تا هواداران شان راضی بشوند. استقلال شب گذشته نه خوب بازی کرد و نه نتیجه گرفت. متاسفانه استقلال دشمن شاد کن شده است. نکونام دشمن زیاد دارد و ۹۰ درصد پیشکسوتان با شکل بازی استقلال مشکل دارند. در فضای مجازی هم از دیروز شروع کرده اند به انتقاد و آب را گل آلود کرده اند.

مهاجم اسبق استقلال ادامه داد: اگر قابل بدانند من هم پیشکسوت هستم و هم هوادار استقلال. ما پارسال نتوانستیم نتیجه بگیریم و امسال هیچ چیزی جای توجیه ندارد، اینکه بگویند بازیکن نداریم یا تیم تحت فشار است پذیرفته نیست. هر نتیجه ای جز قهرمانی شکست است.

اختر در مورد خریدهای پرتعداد استقلال هم گفت: ببیند بازیکن زیاد گرفتن مهم نیست، بازیکن باید با تاکتیک تیم جور باشد. نکونام نفر اول است و خودش تیم را بسته است، من نمی دانم تیمش جور است یا نه اما در این ۲ هفته بازی زیبا و روانی را مشاهده نکرده ایم. به جز قهرمانی هر نتیجه بگیریم بد نتیجه گرفته ایم. در لیگ نخبگان شانسی نداریم. واقعا آنها شرایط شان فرق دارد ولی انتظار داریم در لیگ برتر خوب نتیجه بگیریم و قهرمان شویم.

او در مورد مشکلات استقلال گفت: مشکل استقلال این است که هنوز بازیکنان خارجی شرایط بازی کردن ندارند. بازیکن خارجی وقتی به فوتبال ایران می آید باید آماده باشد. من هم ۳ ماه تمرین کنم آماده می شوم ولی باید بازیکن از روز اول بتواند فشار بازی را تحمل کند. اندونگ و کاکوتا فقط ۱۰ دقیقه بازی کردند و امیدوارم نکونام از بازیکنان خارجی خوب استفاده کند چون آنها ۵۰-۴۰ درصد قدرت تیم هستند.

اختر در پایان گفت: بازی با استقلال خوزستان حکم مرگ و زندگی دارد چون اگر استقلال نتواند برنده شود، وارد بحران می شود. امیدوارم استقلال در این بازی برنده شود تا این ورد حاشیه نشود.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا